Výskum kľúčových slov a konkurencia

Aké sú najlepšie hodnotené a umiestnené kľúčové slová vašej konkurencie? Stále fungujú jednoduché alebo zložité kľúčové slová, ktoré konkurencia využíva na popredné umiestnenie vo vyhľadávací pri kvalitnej návštevnosti. 

Analyzujte správnu konkurenciu a prioritne kľúčové slova na ktoré sa musíte zamerať. Niektoré firmy si povedia „ na čo sú nám zbytočné analýzy?“ Opak je pravdou, niektoré kľúčové slová sa vyhľadávajú častejšie a sú nízko konkurenčné.  Pokiaľ máte kvalitnú analýzu zistite na ktoré kľúčové slová ľudia priamo nakupujú vaše tovary alebo služby.

analýza kľúčového slova nabytok

Na príklade zobrazenom na obrázku vidieť analýzu kľúčového slová nabytok , KD –obťažnosť kľúčového slova, objem – počty mesačného vyhľadávania a posedná aktualizácia údajov.  Obrázok znázorňuje, že kľúčové slovo nabytok je vysoko konkurenčné a zameranie bude veľmi zdĺhavé, finančne náročne. Ale napríklad kľúčové slová záhradný nabytok, nový nabytok, kupelnovy nabytok poskytuje slušnú návštevnosť a vysoká miera preklikov pri nízkej konkurencií.

Kvalitná analýza kľúčových slov môžete získať na veractivity.sk/kontakt/.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *