SEO analýza

Neprichádzajú Vám noví zákazníci a umiestnenie v Google postupne klesá?

Prečo potrebujete SEO analýzu?

Nečakajte a dajte si vypracovať komplexnú SEO analýzu vašej webovej stránky, kde poukážem a upresním na všetky vaše nedostatky! 

Kvalitná SEO analýza webu

Podľa vypracovanej analýzy webu Vám ponúknem SEO stratégiu na vylepšenie umiestnenia vo vyhľadávači a získania nových zákazníkov. Mám odborné a osvedčené analýzy, audit eshopov, webových a firemných stránok, ktoré Vám ukážu správny smer napredovania. SEO audit a analýza je súčasťou SEO (Search Engine Optimization). 

Spracujem SEO audit zadarmo!

Podľa vypracovanej analýzy webu Vám ponúknem SEO stratégiu na vylepšenie umiestnenia vo vyhľadávači a získania nových zákazníkov. Mám odborné a osvedčené analýzy, audit eshopov, webových a firemných stránok, ktoré Vám ukážu správny smer napredovania. SEO audit a analýza je súčasťou SEO (Search Engine Optimization).  Zistite výsledok rýchlo a okamžite!

Spracujem Vám zadarmo SEO analýzu webu, eshopu do 48 hodín od požiadavky a pošleme na váš e-mail!

SEO analýza zadarmo

URL webu, eshopu
Email webu, firmy

  • Analýza vašich spätných odkazov

    Analýzujte vaše odkazy na webe, blogu a eshope.  Získajte výhodu pred konkurenciou!

SEO testy a analýzy

SEO služby nemôžete robiť bez merania a testovania, lebo pre úspech dosahovania cieľov je potrebné spracovať kvalitnú SEO analýzu. Analýza sa hlavne zameriava na čas načítania webu, mobilnú verziu, použiteľnosť webu, prístupnosť webu, stav kľúčových slov, duplicitnosť obsahu, názov url, názov značiek html, kvalita obsahu webu, prehľad metaznačiek, sitemap a robots txt, presmerovanie url, vnútorne spojenia, množstvo subdomén, geografické zacielenie, externé prepojenie, obrázkové atribúty a kvalita kódu ohľadom on-page faktorov.  Konkurenčná analýza je dôležitým procesom SEO, kde pochopíte silné a slabé miesta vašej konkurencie pre dosahovanie našich cieľov.

Konkurenčný výskum a analýza

Konkurenčný výskum zabezpečuje dôležité informácie a údaje o vašej konkurencií. Informácie a vylepšenia, ktoré pomáhajú v napredovaní konkurentov môžete využiť vo svoj prospech. Konkurenčný výskum môžeme rozdeliť do 3 základných bodov:

1.Výskum kľúčových slov

Dôležitosť výskumu kľúčových slov je porozumieť cieľovému trhu a určiť vyhľadávanie obsahu, tovarov a služieb. Objavovať nové kľúčové slová, ktoré ste pre svoj obsah mohli zabudnúť. Kľúčové slová s vysokou a nízkou konkurenciou môžu byt pre vašu stránku veľkou výhodou. Podľa zistených kľúčových slov si stanovíte priority a získate strategickú výhodu.

2. Analýza obsahu

Základ SEO tvorí kvalitný a jedinečný obsah. Dobrý obsah môže obsahovať produktové stránky, blogové príspevky, videá, fórum, súbory pdf a pod.  Kvalitne spracovaný obsah môže bez práce získať množstvo spätných odkazov a návštevníkov.

3. Výskum spätných odkazov

Úlohou výskumu spätných odkazov je ukázať, ktoré kvalitné, tematické webové stránky odkazujú na vašich konkurentov a neodkazujú na Vás.  Webové stránky, ktoré odkazujú na viac konkurentov dosiahnu pre Vás vyššiu mieru úspešnosti budovania odkazov.