Local SEO pre kamenné obchody a miestne firmy
Veľa majiteľov kamenných predajní a výrobcov zabezpečujúcich okres, kraj neustále rozprávajú nepotrebujeme webovú stránku a SEO.

Opak je však pravdou! Dnes 52% vyhľadávaní na internete sú najbližšia reštaurácia, miestna kozmetička, predaj farieb a podobne. Napríklad zadanie „ benzinka Zvolen “ pre motoristov. V Európe Local SEO (miestne SEO) zabezpečuje 90 % nákupov priamo v kamenných obchodoch, kde 65% zákazníkov je do 20 km od predajne. Jednoducho povedané, keď nevedia o obchode a službe nebudú nakupovať noví zákazníci. Local SEO ovplyvňuje vyhľadávanie v mieste a priestore (okres a okolie, kraj). Keď ste v Nitre tak hľadáte „ kaviareň Nitra “ v Google sa Vám zobrazia výsledky vyhľadávania podľa informácie o vašej polohe. Postup pre kvalitné miestne SEO:
- Pridajte firmu na Google moja firma.
- Vytvorte firemnú stránku a pracujte na kvalitnom obsahu, SEO.
- Pracujte na sociálnych sieťach.
- Spolupracujte s blogmi, magazínmi, ktorý píšu o vašej lokalite.
- Získavajte kvalitné odkazy z miestnych webov, blogov a diskusií.
Kvalitne umiestnenie v Google viete ovplyvniť dobrým obsahom a SEO webu, Google moja firma, jedinečným obsahom na sociálnej sieti, spolupráca a recenzie na relevantných, miestnych blogov a webov. Informácie a poznatky boli získavane aj z moz.com.
Pridaj komentár