Linkbuilding získavanie nových spätných odkazov

Pri SEO a linkbuildingu je veľmi dôležitá priorita získavania kvalitných, spätných odkazov na prvoradom mieste. Dobrý odkaz z vysoko navštevovanej webovej stránky môže priniesť dobrú návštevu a predaj. Pokiaľ má webová stránka autoritu a je relevantná (napríklad blog o oblečení – máte eshop predaj tričiek), návštevníci sú pripravení na priamy nákup.

zdroje odkazov

Kvalitné odkazy musia pridávať hodnotu pre SEO (umiestnenie vo vyhľadávači) a priamy kontakt zákazníkov (predaj, návštevnosť, otázky, informácie).

Počas procesu budovania odkazov musí byť stanovený cieľ, ktorý chceme v časovom horizonte dosiahnuť.  Dĺžka dosiahnutia stanoveného cieľa pri získavaní odkazov závisí od konkurencie vášho odvetvia. Samozrejme každému musí byť jasne, že budovanie SEO a odkazov nebude z jedného dňa na druhý. Zameriavať sa treba dlhodobý horizont ( 6 až 14 mesiacov) a dlhodobé zisky.

hodnota odkazov

Nezabúdajte na sociálne siete. Odkazy sú síce nofollow, ale zdieľanie a návštevnosť sociálnych sieti je veľká.  Dnes je viac ľudí na Facebooku, Twitter ako na webe a blogu.

Zameriavajte sa na stratégie rôznych odkazov podľa typov. Na zváženie sú odkazy:

  • odkazy na vašu domovú stránky
  • odkazy obsahujúce vašu značku / názov spoločnosti
  • odkazy na kľúčové slová, ktoré zacieľujete
  • odkazy na vnútorné stránky / stránky kategórie a produktov

Môžete uvedené odkazy kombinovať podľa hodnotenia kľúčových slov v porovnaní s konkurenciou. Nepracujte iba na vytváraní odkazov ako jednorázovej aktivite. Po určitom čase môže prísť sklamanie. Budovanie kvalitných, spätných odkazov spájajte s vytváraním obsahu, výborne služby zákazníkom a sociálne siete. Kombinácia a snaha Vám zaručuje zvýšenie návštevnosti a zisku pre vaše podnikanie. 

budovanie odkazov

Kvalitné linkbuilding služby – informácie