Získavanie kvalitných spätných odkazov
Pri SEO a linkbuildingu je veľmi dôležitá priorita získavania kvalitných, spätných odkazov na prvoradom mieste. Dobrý odkaz z vysoko navštevovanej webovej stránky môže priniesť dobrú návštevnosť a výborný predaj tovarov a služieb. Pokiaľ má webová stránka autoritu a je relevantná (napríklad blog o oblečení – máte eshop predaj tričiek), návštevníci sú pripravení na priamy nákup. Mám v ponuke tematické, slovenské blogy, weby a magazíny!!
Ako pridávať spätné odkazy?
Získavanie a prídávanie odkazov má svoje pomery a špecifikácie. Na obrázku sú možné riešenia a kombinácie spätných odkazov.
Linkbuilding služby
Kvalitné odkazy musia pridávať hodnotu pre SEO (umiestnenie vo vyhľadávači) a priamy kontakt zákazníkov (predaj, návštevnosť, otázky, informácie). Počas procesu budovania odkazov stanovujem cieľ, ktorý chcem v časovom horizonte dosiahnuť. Dĺžka dosiahnutia stanoveného cieľa pri získavaní odkazov závisí od konkurencie vášho odvetvia. Samozrejme každému musí byť jasne, že ziskavanie odkazov nebude z jedného dňa na druhý. Zameriavam sa na dlhodobý horizont (6 až 14 mesiacov), postupné napredovanie vo vyhladávači a návštevnosti. Nezabúdam na sociálne siete. Odkazy sú síce nofollow, ale zdieľanie a návštevnosť sociálnych sieti je veľká. Dnes je viac ľudí na Facebook, Twitter ako na webe a blogu.
Zameriavam sa na stratégie rôznych odkazov podľa typov
- spätné odkazy na vašu domovú web stránku
- kvalitné odkazy obsahujúce vašu značku / názov spoločnosti
- vaše odkazy na kľúčové slová / podľa vyhľadávania tovarov, služieb
- odkazy na vnútorné web stránky / kategórie a produktov
Dlhodobé pridávanie odkazov
Môžem uvedené odkazy kombinovať podľa hodnotenia kľúčových slov v porovnaní s konkurenciou. Nepracujem iba na vytváraní odkazov ako jednorázovej aktivite, ale získavam kvalitné odkazy v dlhodobom horizonte. Budovanie kvalitných, spätných odkazov spájam s vytváraním obsahu na sociálných sieťach. Kombinácia zaručuje zvýšenie návštevnosti a zisku pre vaše podnikanie.